گلابدره به کلکچال 93.9.28

سرپرست : جعفر فصیحی

عکاس : سجاد شاه کمالی

گزارش : بهزاد

ساعت هفت صبح حرکت رو از مسیر گلابدره پس از توضیحات جناب تاجبخش و معرفی نفرات و تقسیم شرح وظائف شروع کردیم.

ساعت 9.30  به اردوگاه کلکچال رسیده و جهت صبحانه نیم ساعت توقف کردیم ،سپس حرکت رو به سمت گردنه کلک چال ادامه دادیم.

قبل از گردنه با توجه به پیشبینی استاد جهت وزش باد شدید گروه تجهیزات خود رو کامل کرده ، به بادگیر و کلاه و دستکش مجهز شده و سپس مسیر را  ادامه دادیم  و در ساعت 11.30 به گردنه رسیدیم.

روی گردنه دوستان "ستاد اطلاع رسانی حوادث کوهستان" مستقر بودند وراهنمایی های لازم را انجام میدادند.

گروه ما به سرعت راه را بطرف قله ادامه داد.

ساعت 12 در ارتفاع 3100 متری با توجه به سرعت شدید باد و خطرات بالقوه شرایط هوا برای بازگشت تیم 16 نفره مان ، تصمیم به بازگشت گرفته شد.

از زیر صخره ها سریعا به سمت گردنه برگشتیم و پس از عکسی یادگاری با دوستان ستادی ، به طرف برجک حرکت کردیم.

ساعت 13 در برجک بودیم و زمان کافی  برای ناهار و استراحت داشتیم .

برای برگشت مجددا وارد گلابدره شدیم و راه را ادامه دادیم .

در بین راه از جان پناهی که توسط آقا بیوک ساخته شده هم دیدن کردیم. که جای تقدیر  داره.

در ادامه مسیر گلابدره رو ادامه دادیم تا ساعت4.30 عصر که سوار مینی بوس آقای حقیقی شده و به منزل با روحیه خوب برگشتیم.

نکات برنامه:

1.شعر و آواز خوانی آقا محمود در مسیر رفت و برگشت و همراهی گروه و شوخی های استاد تاجبخش که برنامه کاملا شادی رو به یادگار گذاشتن.

2.همت عالی بانوان گروه که پا به پای آقایون اومدن و قدرت بدنی و استقامتشون رو به رخ مردان کشیدن

3. قدرت استاد در پیش بینی تغییرات هوای کوهستان که باعث شد برنامه ای بی خطر را پشت سر بگذاریم.