دره معدن به دره فرحزاد 93.8.9

برنامه : دره معدن - قله چین کلاغ - گردنه کارا - دره فرحزاد 93.8.9

عکاسان : نادر رضایی - مجتبی حاتمی

گزارش : آتیه

عرض به خدمت شما که ... در دومین هفته از دومین ماه پاییز ،در غیبت چند نفر از پای ثابت ها ، جمع 6 نفره ما با حفظ مواضع همیشگی گروه cool  راس 6 صبح میهمان دره معدن بود...پشت محله درکه...و هوا ابری آفتابی...

ساعت 7 صبح در انتهای دره معدن محل مناسبی را پیدا کردیم برای صبحانه ای 40 دقیقه ای و با آتشی کوچک خودمان را گرم کردیم

پس از صبحانه حرکت را از روی صخره های انتهای دره به طرف گردنه چین کلاغ ادامه دادیم...

همراه با حافظ خوانی دلچسب آقا غرات و در حالی که کلاغها بالای سرمان می چرخیدند و مالکیت خود را بر دره اعلام می کردندindecision

و پس از آن ادامه راه تا قله...ساعت 9.35 صبح قله بودیم cheeky

پس از توقفی کوتاه در قله با حرکت از پاکوبی در غرب خط الراس چین کلاغ - دوشاخ به طرف گردنه کارا فرود آمدیم و ساعت 10.05 صبح از گردنه کارا به طرف دره فرحزاد سرازیر شدیم

با عبور از کنار باغات دره فرحزاد ساعت 12 ظهر یونجه زار بودیم...آتشی روشن کردیم و 2 ساعتی با فراغ بال و خیالی آسوده به ناهار و استراحت و ذکر خاطرات گذشت ووووو..........جالبه که ........